Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- 2017 THE WINGS Tour Program Book Röportajı - Jin

Tüm Bölümler


Jin


S1. Seyahat çantanda sürekli taşıdığın beş şey nedir?
C1. iPad, göz damlası, güneş gözlüğü, cüzdan, kulaklık.

S2. Seyahat için hangi ulaşım aracını tercih edersin, neden?
C2. Yalnız başıma seyahate çıkmıyorum. Seyahat insanı değilim.

S3. Uzun mesafeli yolculuklar için tavsiyen nedir?
C3. Uzun bir uçuştan önce tüm gece boyunca uyumuyorum. Böylelikle nerede olursam olayım uyuyabiliyorum. Uzun bir uçuştan önce gece uyumayın!

S4. Yolculuk sırasında dinlenecek güzel şarkılar önerebilir misin? 
C4. ‘Blanket Kick’. Bu tarz sessiz yerlerde eski anılarınızı anımsarken ‘battaniye tekmelemek’ eğlenceli oluyor.

S5. Seyahat planı yapar mısın yoksa akışına mı bırakırsın? 
C5. Ben hazırlıksızımdır. Meşhur, turist çeken yerlere gitmeyi sevmiyorum.  Hepsi internette var zaten. Ülkenin kültürünü kişisel olarak deneyimlemek istiyorum. Ama müthiş ya da etkileyici bir şey de görmek isterim.

S6. Seyahatteyken yapılması gereken şeyler nedir ve neden yapılmalıdır?
C6.  Sokak yemekleri yemek. Kore’de sokak yemekleri gerçekten güzel.

S7. Üyelerle nereye gitmek istersin? 
C7. BTS üyeleriyle birlikte, Haenam’daki Ttangkkeut Köyü’ne gitmek isterim. Kimin araba süreceği tartışmasını izlemek eğlenceli olacaktır.

S8. Yemek, alışveriş, tur, dinlenme konseptlerinden hangisini favori tatil konseptin olarak seçersin? Neden?
C8. Dinlenmek! Ormandayken oldukça sakindim, ki Kore’deki ateşli rekabetle hiç hissetmediğim bir şeydi bu. Umarım bir daha o duyguyu hissedebilirim.

S9. Hatırında en çok kalan yer nereseydi?
C9. Çok küçükken yaşadığım bir anımdı. Ailemle birlikte Alp Dağları’na gitmiştim ve orda Kore’nin kap noodlelarından satıyorlardı. Kardeşim ve ben Kore yemeğini o kadar özlemiştik ki, acele ettik ve noodleları döktük. Temizledik ama babamızdan ilk defa azar işittik. Noodleları döken kardeşim olduğu için adil olmadığını düşündüm; ama göz korkutucu atmosferin altında ezilmiştim. Adil değildi.

S10. Zamanda yolculuk yapabilseydin nereye giderdin?
C10. Anaokulu. Hiç endişem olmadan hoplayıp zıpladığım zamanları özlüyorum. 300 won’la tüm gün oynadığım zamanları özlüyorum.



_________________________________________________________________________________
Bangtan Turkey için çevrilmiştir. İzinsiz veya kaynaksız kullanmayınız.
Çeviri: Gaye Ü.

Yorumlar