Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [21.03.17] BTS - TeenVogue Röportajı

Tüm Bölümler

Wale ve Charlie Puth’ın Sevgisini Kazanan BTS ile Tanışın


Teen Vogue: Şubat ayı Amerika iTunes Top 10 listesinde yer almanızla ilgili ne hissediyorsunuz?
Rap Monster: Müzik listelerinde üst sıralarda yer almak heyecan verici ama bir o kadar da şok ediciydi.  O anda bir programdaydım, o yüzden çığlık atacak veya onun gibi şeyler yapacak durumda değildim. (Güler)
Jin:  ‘Wow. Ciddi misin?Gerçekten mi?’ böyleydim. Geçen yıl, ‘Wings’in Billboard 200 listesine 26. sırada girdiğini ilk duyduğum zamanda hissettiğime benzerdi. Ne havalı ama!

TV: BTS’i yeni tanıyanları için, hangi şarkı ve videoya bakmalarını önerirsiniz?
RM: Hmmm, ‘Anneni mi daha çok seviyorsun yoksa babanı mı?’sorusuna benzedi bu. “Fire” çok kişi tarafından sevildi, bu yüzden bu şarkı.
Jin:  “Blood Sweat & Tears”ı öneriyorum ben çünkü baş rolde benim ve videodaki hikayenin bütününde ben varım gibi bir şey! Ve, elbette, güzelce tasarlandı ve koreografisi yapıldı.
V: Ben de, “Blood Sweat & Tears” diye düşünüyorum. Çok fazla metafor vardı ve karakterler arasındaki ilişkiyi anlamak için bir sürü tahmin yürütmek zorunda kaldım. Ve sizi heyecanlandıracak gülümsememin olduğu, çok sevdiğim bir sahne var!

TV: Rap Monster, K-Pop gruplarında genelde üyelerin rolleri vardır ve seninki de BTS’in lideri olmak, peki bu senin için ne anlam ifade ediyor?
RM: Bu benim BTS’i dünyaya sunmak için resmi rolüm ve bir insan olarak olgunlaşmam için bir şans ama kamera arkasında, diğer 7 üyeden biriyim sadece ve her zaman diğerlerinden ilham alıyorum. J-Hope ve Jimin’den beleşe hayat dersleri alıyorum, bazen benden 10 yaş büyüklermiş gibi hissediyorum.

TV: Peki, hadi küçük bir oyun oynayalım. Kaderiniz artık sizi tanımlayan üyenin insafına kalmış.
Jungkook:  Jin hyung grupta sıradan biriydi ama o artık eğlence kaynağımız. En haylaz ve en komiğimiz o. Böyle düşününce, BTS’de normal olan üye yok ki.
Jin: Jungkook’un narin sesi bizi her zaman büyülüyor ve kuşkusuz bu onun BTS’teki rolü.
V: Jimin gerçek bir şirinlik abidesi, ailenin en küçüğü gibi.
Jimin: V’nin özelliği bütün dikkatleri diğerlerinden alıp üzerinde toplaması!
J-Hope: Suga gerçek bir bakıcıdır. O herkese göz kulak olan gizli bir lider gibidir.
Suga: J-Hope gerçek bir umut vericidir. Bir çeşit ‘umut jeneatörü’.

TV: BTS, kendi şarkılarını yazdığı için büyük bir saygı görüyor. Konser turundayken,  şarkı yazmak için zamanınız oluyor mu?
RM: Programımız yokken çoğunlukla otelde oluyoruz bu yüzden de bütün ekipmanlarımı yanımda götürüyorum. Uyanırım, eğer provamız varsa oraya giderim, otele dönünce otururum ve laptopı açarım çünkü yapacak başka bir şeyim yok!

TV: Yeni bir şey yapınca, Wings için taslak gibi, onu başka bir üyeye götürüp fikrini sorar mısınız?
Suga: Mümkün olduğunca fazla insana dinletirim çünkü bunun, onu daha iyi bir parça yaptığına inanırım. Grubun geri kalanından harika dönütler alırım.
RM: İlk olarak, yapımcımız P.Dogg’a götürürüm. Eğer hoşuna giderse albüme ekler şarkıyı. Ona gerçekten çok güvenirim, bu iş için biçilmiş kaftandır o.

TV: Eğer P.Dogg hayır derse, şarkın için savaşır mısın?
RM: Evet, elbette, gerçekten savaşırım! Şöyle derim ‘Hey, bu şu an yapmam gereken şey. Eğer bunu sen yapmayacaksan onu mixtape’ime ekleyeceğim!’Uğruna en son savaştığımsa  ‘Reflection’ idi —Orijinal versiyonu var, bambaşka bir şarkı. Hoşuna gitmedi, Wings’in konseptine uymuyordu bu yüzden başka bir zaman, kendim yayınlayacağım şarkıyı.
Suga: Galiba böyle bir şeyi mixtape’im için ben de yaptım, çünkü AgustD (solo adım) olmalıyım diye hissettim  ve bunu yaptığım için mutluyum.

TV: Mixtape’lerden konuşmuşken, J-Hope,seninkini duymayı dört gözle bekliyoruz. Bu konu hakkında ne söyleyebilirsin?
J-Hope: Biz konuşurken üzerinde çalışıyorum ve ilhamım gerçekten günlük moduma bağlı,  bazen güçlü  bazense daha yumuşak seslerle devam etmeyi seviyorum. Mixtape olduğu için, kendimi test etmek için çeşitli türleri denemeye çalışıyorum.

TV: Jungkook, son zamanlarda  Charlie Puth'ın “We Don't Talk Anymore” şarkısına cover yaptın — fragmanı Ocak’ta yayımladın ama tamamını Şubat’ın sonuna kadar yayımlamadın. Değişiklikler mi yapıyordun? Ve sonunda kendi yazdığın şarkıyı duyacak mıyız?
Jungkook: Mükemmel hissettirdiğinden emin olana kadar şarkıyı birkaç defa kaydettim. Hayranların beklediğini bildiğim için şarkıyı paylaşmaya her zamankinden daha hazırdım ama  You Never Walk Alone  albümümüz yayımladı ve BTS’in resmi tanıtımları bitene kadar beklememin daha iyi olacağını düşündüm. Henüz kendi şarkımı yazacak kadar özgüvene sahip olduğumu hissetmiyorum ama eğer bir şarkı yazsaydım, çok yumuşak ve tatlı bir his kullanırdım.

TV: Bir artist ne kadar yükselirse, onu düşürmek isteyenler o kadar artar. BTS, şöhretin bu yanıyla nasıl başa çıkıyor?
Jimin: Ben çok pozitif bir insanım, beni ve BTS’i devirmeye çalışan insanlar kolay kolay gözümü korkutamaz. Ayrıca, ailem her zaman benim yanımda.
RM: Bu günlerde, her şeyi kısmetime bağlamaya ve onurumla karşılık vermeye çalışıyorum. Kabulleniyorum, gölge gibi, orada.
J-Hope: Başarılı artistler olacağımıza dair sarsılmaz bir inancım vardı ve bu, şu anki ben olmamı sağladı. İhtiyacım olan bütün gücü bu inançtan çektim ve enerjimi elimden geldiğince diğer üyelerle paylaşmaya çalıştım.

TV: Rap Monster,  rapçi Wale ile Twitter üzerinden sizi bir araya getiren BTS hayranı aracılığla, işbirliği yaptığınız şarkı yayımlandı. Beraber çalışmanız hakkında bize neler söyleyebilirsin?
RM: İşbirliği önermesi şok ediciydi. Bunu düşündüm ve ‘Parti şarkısı mı yapsak daha iyi olur?’ diye düşündüm. Ama farklı bir şey olsun istedim. Şarkının ismi “Change (Değişim)” — Amerika’da.  Onların orada olayları var  bizim de Seul’de, her yerde problemler var ve şarkı değişim için bir dua gibi. Wale, polis ve çocukluğundan bu yana karşılaştığı problemler  hakkında konuştu. Ben de  Kore, benim problemlerim ve Twitter’da klavyeyle insanları öldürenler hakkında konuştum.

TV: Hadi bir seri ateşle bitirelim! BTS, zorlandığı bir müzik türünü hiç denedi mi?
V: Rock müziği her zaman zor bulmuşumdur.
RM:  Zorlanmaya her zaman hazırım mesela“Wings: Outro”. Hip-house tarzında, bu türde müziği ilk kez dinledim…Ama hoşuma gitti.

TV: Amerika’dayken ne yapmak istiyorsunuz?
RM: Barneys ve Supreme mağazalarına gitmek istiyorum! Binaları ve caddedeki insanları, yüzlerini, ne hakkında konuştuklarını, nasıl yürüdüklerini görmek istiyorum. Bunu Kore’de yaparım. Hiç gitmediğim bir yere giderim ve sadece insanları ve renkleri seyrederim, bu benim ilham kaynağım.
Jimin: Üyelerle bir günlüğüne geziye çıkmak isterim. Veya Central Park’ta güneşli bir günde piknik fena olmazdı.

Türkçe Çeviri: hwanbyul
BANGTAN TURKEY İÇİN ÇEVRİLMİŞTİR. İZİNSİZ VE KAYNAKSIZ KULLANMAYINIZ. cr. teenvogue



Yorumlar