28 Temmuz 2017 Cuma

[OY VER] Soribada Ödüllerinde BTS'e Nasıl Oy Veririm? (Android)

Merhaba Türk ARMY!

BTS, Soribada Ödüllerinde 2017 Soba 10 ve Hallyu Star dallarında ödüle aday oldu. Soribada, Kore bazlı bir müzik dinleme uygulaması - MelOn, Naver gibi -. Ödül töreni 20 Eylül'de 12.30'da (TR) gerçekleşecek. Siz de oylarınızla Bangtan'a bu ödülü kazandırmak istiyorsanız aşağı doğru kaydırın. 



Oylama süresi: 20 Temmuz - 31 Ağustos
Her dal için, bir hesabınızla günde sadece 1 kez oy verebilirsiniz!

ANDROID KULLANICILARI İÇİN

1. Bu linkten uygulamayı indirin: https://m.apkpure.com/%EC%86%8C%EB%A6%AC%EB%B0%94%EB%8B%A4-soribada/com.soribada.android











12 yorum :

  1. Uygulamayı yükledim ama bir türlü 4.aşamyü gerçekleştiremiyorum çünkü o sayfa açılmıyor. Ne yapmalıyım?¿

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aynı sorunu yaşıyorum ㅠㅠ

      Sil
  2. çok teşekkürler . elinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler çok yardımcı oldu😊

    YanıtlaSil
  4. android ten çıkış yapamıyorum yardımcı olur musunuz acaba ?

    YanıtlaSil
  5. internetle alakalı olabilir yada geri çıkıp tekrar gir hiç olmuyorsa silip tekrar yükleyebilirsin��

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Kayıt oldum fakat oy veremiyorum. Oy vere basıyorum ama beni Gmail hesabıma yönlendiriyor neden?

    YanıtlaSil
  8. Iki şık da da exo cikiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende de öyle hile mi yapmışlar ��

      Sil
    2. Evet hile diyorlar. Hak yiyorlar ama eğer hileyse . Birde bize derlerdi billboard da hile yapyiniz diye

      Sil
  9. İki tarafta da exo var ve hangisine oy vereceğimi bilmiyorum

    YanıtlaSil