Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [22.05.2014] HARU HANA VOL 24 BTS Röportajı - JUNGKOOK

Tüm Bölümler
Soru: Şu anki imzanı nasıl seçtin?

JK: İlk tasarladığım imza çok fazla zaman alıyordu, bu yüzden şu anki imzamla değiştirdim.

Soru: Üyeler hakkında "Harika!" dediğin şey ne?

Jin Hyung en iyi aşçı.
Suga hyung şarkı yazma yeteneğine sahip.
Rap Mon hyung zeki.
J-Hope hyung her zaman umut dolu.
Jimin hyung çok tutkulu.
V hyung çok ilginç ve hayat dolu.

Ben en küçük üyeyim; bu yüzden hyunglar bana çok bilmediğim konularda birçok tavsiye veriyorlar.





Japonya'da çıkış yapmanıza az kaldı.. Hadi biraz ilklerinizden bahsedelim

Soru: Başkalarının önünde (ilk defa) şarkı söylemeye ve dans etmeye ne zaman başladın?
JK: İlk defa orta okulda 2AM sunbaenim'in "This Song" şarkısını söylediğimiştim. Herkesin tepkisi iyiydi. Ayrıca orta okulda bir b-boy kulübüne katıldığımda dans etmeye de başladım. (Ç/N: B-Boy kulübü: Break dans topluluğu)

Soru: (İlk) Seyahat?
JK: LA (Los Angeles). Sahil boyunca yürüdüm ve bir şeyler aldım. Gerçekten eğlenceliydi. Dans derslerine gitmek de gerçekten havalıydı. İlk büyük ıstakozumu da orada yedim, lezzetliydi. (A/N: Jungkook çıkış öncesi eğitim almak için Amerika'ya gitmiştir.)

Soru: Aldığın (ilk) CD?
JK: IU sunbae-nim’in CDsi. Sesi çok güzel ve çıkış yaptığından beri fanıydım. Gerçekten onunla ortak bir iş yapmak istiyorum. G Dragon sunbaenimle aynı yerde olmayı nasıl istiyorsam IU sunbaenimle de aynı yerde olmayı sabırsızlıkla bekliyorum.

Soru: Bangtan Boys olduğunu (ilk) hissettiğin an?
JK: Fanların önüne çıktığım zaman, "Voah, çıkış yaptım" diye düşündüm. Çok yakışıklı olduğumu düşünmememe rağmen fotoğraflarımı gördüğümde "Bu gerçekten ben miyim?" diye düşündüm. Sonra ruh halim anlaşılmaz oldu.

Soru: Her şeyi iyi yapan Golden Maknae Jungkook, iyi olmadığın bir şey var mı?
JK: Konuşmakta iyi değilim. Ayrıca ders çalışmakta da... (güler). Spor, sanat, müzik hepsi iyi ama diğer dersleri çok sevmiyorum.

Soru: Geçen sayıda reşit olduğun zaman bir dövme yaptırmak istediğini söylemiştin. Bu konuda okuyuculardan birçok karşıt görüş aldık.
JK: Gerçekten denemek istiyorum. Moda için değil, anlamı için. (Jungkook dövmesi olanların Japonya'daki kaplıcalara gidemeyeceğini öğrendiğinde) Ne~! (Şoka girer) O zaman bir dövme yaptırmadan önce Japonya'da gidebileceğim bütün kaplıcalara gitmeliyim. (güler) (Haru Hana Vol. 23 BTS Jungkook rörportajını okumak için TIKLAYIN)


Türkçe Çeviri: Nastia~
Düzenleme: Golden_v
Eng Trans: yoogamin tumblr
Scan cr: Onlyjin


Yorumlar